söndag 4 september 2011

Tvättar

Igår städade och tvättade jag mest hela dagen. Passade på att använda Vanish som jag testar via Buzzador på lite fläckar som inte gått bort vid tidigare tvättar. Nu har jag många olika sorters Vanish att välja på och det känns bra. Hade nog inte köpt alla sorter själv, men nu när jag fått dem ska jag testa alla :)


Började först med Vanish Oxi Action Gel som jag duttade på fläckarna och hade med i tvättmaskinen. Fläckarna var kvar. Kan vara att de hade gått bort om jag tagit på vanish innan jag tvättade första gången, men jag missade fläckarna då.

Sedan tog jag Vanish Oxi Action Pulver och lade tröjan i blöt ett par timmar innan nästa maskin. Då försvann fläckarna! Rent och fint :)

Testningen av vanish fortsätter, för fläckarna lär inte ta slut...

Har buzzat lite på jobbet också och delat ut lite prover på parfymfria Vanish Oxi Action Pulver till flera som har små barn. Många har redan Vanish hemma men de som inte hade ville gärna testa. Hoppas att de blir lika nöjda som jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar