tisdag 13 september 2011

Tisdag den 13 September 2011

Har gjort så mycket på jobbet den här veckan så att det borde vara torsdag, minst! Lite besviken att det bara är onsdag imorgon. Fast det kanske är tur då det är mycket kvar att göra denna veckan trots allt...

Här hemma så saknar jag och barnen Tomas. Fast Jonatan trodde att pappa var hemma inatt då Josefin också kom till stora sängen och sov på Tomas sida. Jag som trodde att jag skulle få sova själv i sängen och ha mycket plats, glöm det!

Har helt kommit av mig i min "Ett foto om dagen" utmaning för 2011. Efter att skolan börjat så har det inte blivit fullt så många kort. Får väl köra med ett kort i veckan istället eller se till att ta fram kameran och fota lite. Det är ju vardagen jag vill ha med på kort, inte bara jul och midsommar (som ändå ser lika dana ut). Kanske skulle köpa en ny telefon med en bra kamera i så jag kan fota lite mer i farten. Jag drar mig lite för att ta fram kameran trots att jag alltid har den med mig. Har blivit en dålig "mamarazzi", skulle behöva lite pysseltid med andra tokiga mamarazzis.

Blåser mycket och regnigt ute. Helt enkelt höst, jag gillar hösten just för sådana här kvällar. Då är det skönt att krypa upp i soffan med en filt eller tre och läsa en bok eller se på TV med en kopp te. Skulle behöva en sådan här filt också, men lär inte vinna någon. Är värdelös på fyndiga motiveringar. Kan säga att jag lägger till den på min önskelista direkt istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar