söndag 25 september 2011

Pirater överallt!

Jonatan har varit på två piratkalas i helgen. Nu är han lite trött på kalas och tänker bara vara hemma nästa helg. Ska påminna honom om det när han klagar på att han aldrig får gå på kalas (brukar sammanfalla med att Josefin får en inbjudan).


Jag har pysslat lite och gjort ett kort till en som slutar på jobbet imorgon. Skulle fota det men kamerabatteriet ladas så jag la kortet någonstans. Kan inte hitta det! Om jag inte hittar det snart blir det att göra ett nytt...

Kattungen har varit trött idag. Det tar nog på krafterna att komma till en nya familj. Förmiddagen busades det en hel del, men på eftermiddagen har lilla sötisen mest sovit. Just nu i husses famn.

Josefin hade en kompis över som tittade på kattungen. Hon följde sedan kompisen hem och sedan tillbaka själv igen. Hon har dessutom följt med mig och Tomas till centrum och handlat idag, plus att hon följde med när jag gick och hämtade Jonatan. Mycket motion för henne idag när man räknar in lite hoppande på studsmattan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar