torsdag 15 september 2011

Torsdag 15 september 2011

Idag har jag varit så frusen att jag funderat på om jag håller på att bli sjuk. Eller så kan det vara att det är så kallt på jobbet? Ska ta med en varm tröja imorgon, det räckte inte med T-shirt + skjorta + labbrock idag *burr*

När jag skulle hem så var det förseningar på tågen, det som kom först var proppfullt. Orkade inte gå på. Tog nästa tåg som kom 5 minuter senare med gott om platser istället. Sedan gick jag från Huddinge centrum mot skolan. När jag var nästan framme började det att ösregna. Tur att jag alltid packar paraply även om det inte ser ut att bli regn.

Josefin tappade en tand nyss. Hon sa att det gjorde ont när hon åt, och tanden satt nästan inte fast alls. Så jag sa att hon fick väl ta bort den, och det gjorde hon. Nu kan hon äta utan problem :)

Nu är klockan 20:15 och Jonatan ligger i sängen (tyvärr inte sin säng utan min, men ändå). Josefin skulle "bara" först. Nu tänker jag se till att hon kommer i säng också. Blir nog inte så mycket mer dator ikväll, så god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar