lördag 3 oktober 2015

Oktoberutmaning - dag 3

Dag 3 – Årets önskelista – Toppa 4 om du har en lång

Böcker finns alltid på min önskelista, och filmer. Bok högst upp på önskelistan är Mr Mercedes av Stephen King, hoppas att den kommer i pocket till jul. Och film önskar jag mig Terminator Genisys. I år önskar jag mig också ett aktivitetsarmband så jag kan se hur jag rör mig och hur jag sover. Mest för att det är kul. Och en ny mus till min dator, den har nog åkt i golvet ett par gånger för mycket. Har inte funderat så mycket än så jag kommer säkert på fler saker sedan.


1 kommentar:

  1. Sv: eller hur, vi har alltid sagt samma sak att nu blir det ingen mer katt/hund, men tomheten är ju så himla stor efter så många år tillsammans. Det går ju aldrig att ersätta kisse, men tomrummet vill man fylla ut med nytt liv, vi har börjat kika lite på kattungeannonser nu. Kram!

    SvaraRadera