torsdag 1 oktober 2015

Oktoberutmaning - dag 1

Dag 1 – Presentera dig med en bild som beskriver hur du är som julperson.

När det gäller jul så är mitt motto "Mer jul". Mer och länge! Börjar innan första advent och plockar ner vid tjugonde dag knut trots att jag gärna haft kvar allt ett tag till.

Oktober är en bra månad, då börjar julsaker komma. Idag har jag beställt Blossas årgångsglögg, ska bli spännande att smaka. Om ca en vecka kommer första jultidningen, Allers julmagasin. Den gillar jag och jag brukar köpa den varje år.

Granen 2014, många silverfärgade och röda kulor och mycket glitter.

Snö gör att julstämningen känns mer.


Hörnan på köksbänken med lite gott att äta i december.

Tända ljus så ofta det går.

Julskinka både hemma och till julpysselkvällen på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar