söndag 2 oktober 2011

Pyssel/scrapmara

På lördagen var jag på scrapmara. Jättekul att pyssla igen i flera timmar, men jag var lite ringrostig på att packa och glömde vissa saker som jag hade behövt (fast det gör man kanske alltid).

Efter 10 timmar så började jag få ont i huvudet och bestämde mig för att åka hem. Hade då gjort ett par julkort, 2 LO och ett par bokmärken. Har lite kvar på ett antal julkort till då jag bla glömde vita papper att stämpla på, men det kan jag göra sedan och lägga till.

Skönt att få ta det lite lugnt hemma med familjen innan läggdags kl 22. Jag fick ett par timmars sömn innan Josefin kom och sa att hon mådde illa. Hon mår illa ibland när hon får feber så hon fick en alvedon. Men efter ett tag så mådde hon mer illa och kräktes. Man sover inte så jättebra bredvid någon som kräkts så söndagen blev det mest vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar