söndag 30 oktober 2011

Besök

Mamma är på besök ett par dagar på höstlovet. Tåget blev försenat pga en person i Hultsfred som skulle frälsa passagerarna. Han har tidigare slagit till folk i ansiktet när de inte ville frälsas så polisen tillkallades. Det tog ett tag innan polisen kom och tåget kunde lämna Hultsfred 2 timmar senare, men resten av resan gick bra.

Tidigare på dagen när vi väntade såg jag på ett avsnitt av Supernatural tillsamman med katten Opus. Sedan städade jag lite och när jag kom tillbaka till soffan låg Opus kvar, och Laban låg intill honom och sov. Båda katterna tillsammans! De såg ut att ha det mysigt så jag satte mig med dem och såg ett avsnitt till :)

Katterna tillsammans!

Opus och Laban gosar.

Josefin och Emelie tog med Laban på en promenad ute. Tror att han tyckte det var kallt och läskigt, men han blev uppvisad för grannarna som tyckte det var bra att vi hade honom i sele och vande honom vid den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar