onsdag 12 oktober 2011

Lugn morgon

Är ledig idag och tar det lugnt på morgonen. Barnen har gått till skolan och jag ska äta lite frukost framför nyhetsmorgon. En kall och solig morgon med frost ganska länge. Skönt att sitta inne och ta en kopp te i lugn och ro.

Sedan handlade jag lite saker. Lite till Josefins kalas och lite till katterna och kanske lite till julen (har det börjat säljas så är det väl inte för tidigt, eller?). Ganska tråkigt för barnen om de hade varit med antar jag, så de var nog glada att slippa. När jag hämtat barnen så fick Jonatan klippa sig i Huddinge centrum. Hans lugg började att bli för lång och han vill ha kort och snyggt hår. Han var väldigt nöjd efter klippningen.

Och så lite kort på dagens Laban :)

Väntar på att matte ska leka med honom.

Dödar en farlig dinosaurie!

Får testa nya selen som han ska lära sig gå i.
Nu ska han bara vänja sig vid den korta stunder.

De flesta kort jag tar på Laban liknar detta, en suddig spök-katt...

Spanar på en egyptisk mus (så stod det på förpackningen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar