torsdag 22 december 2011

Jullov!!!

Nu är det jullov för barnen och mig fram till den 9:e januari :)

Började dagen lite lugnt, men tog oss till Copp Extra strax innan klockan 10 då alla affärer i centrum öppnar. När vi kom var det inte så mycket bilar i garaget. När vi åkte hem så åkte bilar runt och letade parkeringsplats och tutade. Skönt att vara ute i god tid :)

Handlade det mesta (hoppas jag) av julmaten. Jonatan undrade om jag hade några pengar kvar efter att jag betalat, och det hoppas jag ;)

På kvällen kom grannen och hennes mamma in med en liten present. Burken fick de för ett par år sedan av mig men nu fick vi tillbaka den med ett nytt innehåll. Mums!

Mumsig svamp!

Barnen gick tuggummi och tuggade Hubba bubba hela kvällen. Minst två i taget. Jag sa inte till dem för det var ju deras presenter och nu tar det ju slut fortare så jag slipper tuggummi överallt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar