onsdag 7 december 2011

Inneväder

På morgonen så gick jag med barnen till skolan. Det snöade blöt snö och det var ganska halt där det var asfalt av slaskig is-snö. Det tog lång tid att gå till skolan då nästan alla barnen skulle skrapa ihop den lilla snön som fanns och göra snöbollar hela tiden. Det tog drygt 40 minuter att gå mot vanliga ca 30 minuter.

Det var skönt att komma hem, jag var både kall och blöt av all snö, och sitta i soffan och värma mig med en kopp te. Katterna ser också ganska nöjda ut med att ligga inne och mysa. De är inte så dumma som hundar som går ut i vilket väder som helst ;)

Opus tittar ut på snön som faller.

Båda katterna i soffan nära elementet.

1 kommentar:

  1. Söta katter! Är det devon rex?
    Sv: Men vad tokigt, undrar vad det kan bero på? Hoppas att det fungerar snart, annars får jag ta mig en titt på vad som står på. Kul att du följer mig! :)

    SvaraRadera