tisdag 30 augusti 2011

Regnet det bara öser ner

Ingen bra dag. Buss 705 som skulle gå 6:31 kom inte. Sprang hem och tog bilen till stationen när jag insåg att jag skulle missa mitt tåg. Då hann jag i alla fall med nästa.

När jag kom till jobbet var det en vattenläcka så vi var några som fick krypa runt på golvet och torka innan vi kunde börja jobba.

Sedan var det strul med HPLC-systemet precis när jag skulle gå hem. Fick fixa och tvätta och fixa och fick massor av plusflex, jag som försöker få ner flexen då jag ligger nära övre gränsen.

Åkte till centrum efter jobbet för att hämta ut ett paket från Buzzador. Var så trött och hungrig att det slutade med mat på Primo Ciao Ciao, och sedan åkte vi hem utan paket...

Får försöka igen imorgon och hoppas på en bättre dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar