lördag 13 augusti 2011

Buzza Vanish

Jag ska få vara med och buzza Vanish nu, perfekt! Flera olika sorter ska man få prova som passar för olika kläder och även för mattor och soffor. Det sista låter väldigt bra då vi nyss införskaffat en tygsoffa som barnen inte får äta i, men det gör de ändå ;)

Ska börja med att försöka få bort följande fläckar som redan finns på våra kläder:

* Rostfläckar på mina jeans efter gruvbesöket
* Gräsfläckar på barnens kläder
* Blåbärsfläckar på kläder efter blåbärsplockning
* Fläckar efter maten, se aktuell skolmatsedel ;)


Fler fläckar lär det bli, får återkomma med mer info när jag fått proverna och mer info :)

Vill du också testa nya spännande produkter och är bra på att berätta om nya saker? Kolla in Buzzadors hemsida via den här länken som anger mitt namn (MiaMaria) så får både du och jag poäng :) Ju mer poäng desto fler inbjudningar till kampanjer får man. Alltid kul med nya saker tycker jag, så tveka inte utan testa bums! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar