söndag 26 juni 2011

Findus frysmat

Fick en kupong från Smarton att köpa en rätt från Findus World Selection och testa. Det fanns inte så många sorter i affären, men jag köpte den enda som fanns, den med lax. Sedan hittade jag en sort som jag inte läst om på hemsidan med Falafel, som verkar vara samma som Falafel Marrakech fast med nytt recept.

Testade först den med falafel, och den är god! Gillade förpackningen också, bättre än den gamla lägre lådan. Den kommer jag helt klart att äta igen. Ska testa den med lax nästa vecka på jobbet.

Uppdaterat:
Konstigt nog hittar jag inte den med falafel på Findus hemsida. Varför fanns den i min butik? Det fanns ingen Linguine ai gamberetti eller någon Teriyaki beef utan bara en enda förpackning av Pasta al salmone, och massor av falafel. Konstigt :S Så synd att jag missade att ta kort på förpackningen, ska kolla om de finns kvar i affären nästa gång jag handlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar