torsdag 2 juni 2011

Buzzar Absolut Torr

Hade med mig Absolut torr till jobbet och delade ut. De gick åt fort! Hann nästan inte berätta vad det var innan killarna fattade att det var bra mot fotsvett och snabbt tog proverna ;)

Själv har jag använt Absolut torr i flera år, men i perioder. När det är varmt och man svettas mycket så brukar jag använda det en gång i veckan och slipper då svettas, känns mycket fräschare. Har aldrig tänkt på att använda den på fötterna, men det ska bli spännande att se vad de på jobbet tycker :)

*************************************************************
Anledningen till att jag får testa saker är att jag har registrerat mig som buzzador på www.buzzador.com. Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Det är bara att anmäla sig. Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna. När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är MiaMaria):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1〈=SE&refstr=MiaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar