onsdag 25 maj 2011

Buzz buzz buzz

Nu händer det saker på Buzzador. Jag får många erbjudanden och har kommit med i flera kampanjer.

* Barnen testar en ny eltandborste, ska bli spännande att se vad de tycker ikväll :)
* Absolut torr testar jag och ska ge bort, troligtvis på jobbet. Har använt den tidigare och gillar den.
* Testa kattmaten Purina ProPlan, tror jag överlåter det till fyrbenta medlemmen av familjen.

Nya spännande kampanjer är på gång :) Vill just du också testa och berätta om nya saker, så är det bara att bli medlem, det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är MiaMaria). Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken.

Tidigare har jag testat bla:
* Santa Maria Thai (gott!)
* Dove VisibleCare (löddrigt)
* Fujifilms fotobok (fina minnen)
* One Touch luftfräschare (en jag buzzade för använder den fortfarande One Touch)
* Storytel (bok i mobilen, fungerade tyvärr inte för mig, trevlig support dock)
* Lambi näsdukar (popuär bland småbarnsföräldrar)
* Minute Maris Fruit Plus (supergott)
* Nescafé Cappuccino (bra när jag pluggade, bara ha med termos med varmt vatten och påsen)

1 kommentar:

  1. Tråkigt att höra att det inte fungerade när du testade Storytel, men trevligt att höra att supporten fått ett bra omdöme! Du är välkommen att höra av dig igen om du skaffat ny mobil eller vill lyssna via din dator i framtiden!
    /Maria
    Storytel

    SvaraRadera