lördag 28 maj 2011

Borsta tänderna

Barnen var hos tandläkaren och fick tänderna kollade. De hade inga hål, men Josefin hade början till ett så de skulle borsta noga. Passade väldigt bra att jag kom med i Buzzadorkampanjen för PhlipsSonicare For Kids, modell HX6311.

Jag fick köpa eltandborsten för rabatterat pris, 399:- mot ordinarie 799:-, och barnen testar den.

Philips Sonicare har Kid Timer som barnen gillar så de vet när de borstat klart. Jag borstar på kvällen och de själva på morgonen. Nu går det som en dans :) Återkommer med lite mer om testningen när vi testat ett tag.

Är någon intresserad så kan ni också köpta tandborsten till samma pris från Philips Partner Store.

Fast jag föredrar nog Braun Oral B till mig själv som jag använt i många år, kanske för att det är den jag är van vid. Valde ju barnborsten i den här kampanjen så den passar ju inte till vuxna heller. Men det finns en vuxantandborste också, men den testar jag inte just nu i alla fall.

1 kommentar:

  1. Hej, ifall du är en van Oral-B-användare så kan du kontakta mig så ordnar jag rabatt till dig på Oral Store.

    Det är sommarkampanj för tillfället "ge och ta" och jag tänkte bjuda på 10%. Skicka mig ett meddelande via http://www.oralstore.se/contacts och kopiera länken till dena blogg så ordnar jag resten! (:

    /Igor

    SvaraRadera