lördag 19 maj 2018

Tekompis

Brev från min tekompis i Norge med spännande te


Jag var med i något som kallas Tekompis i februari-mars. Kul att få paket och också kul att klura på vad som skulle skickas i mina paket. Temat var grönt. Nu i april-maj var det tema: närmare. Bara löste och man skulle om det gick få en tekompis som bodde i närheten. Läs mer på En kopp te om du vill bli tekompis, jag ska vara med igen nästa omgång tror jag :)

Lite kort från En kopp te om hur man gör:
"Som Tekompis skickar du ett brev med lite te eller andra terelaterade finheter (fina tesilar, teböcker, teplantesticklingar...) till en sprillans ny Tekompis som du blir tilldelad den omgång du väljer att vara med - och skickar även ett tefyllt brev till den Tekompis som skickar något till dig. Det rör sig alltså om två teiga och härliga brev att skicka, och två lika teiga och härliga brev att ta emot!"
Tack från min tekompis som jag skickade till















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar