lördag 19 maj 2018

Stockholm Hobby & Craft Event 2018

 Fredagen den 4/5 till söndag 6/5 var jag och många andra i Solnahallen och pysslade och handlade. En härlig helg med lite äventyr också då vi fick pntering mitt i nattten hem på väg upp på avfarten till Essingeleden.

Gick kurser och kladdade, kul! Jobbade med mina fotoalbum, handlade lite, pratade mycket. Gjorde tillsammans med många andra en liten inchie som satte ihop till en tavla som Sofia som fixar träffen tillsammans med sin man.

Jag hade vunnit på utlottningar som är på måndagar flera månader innan träffen. En set med stämplar och dies som jag tycker var väldigt fina. Kommer använda dem till kort och annat pyssel  :)



Butik med anteckningsböcker, planners, bujo, mycket fint!

Butik med många fina dies, men hur ofta kommer
man att stansa ut Nalle Puh eller Harry Potter?
 

Pratade om denna boken och vilka färger vi var.

Många pysslare i Solnahallen

Mer roliga saker att köpa

Inte så mycket vanligt cardstock och inte plastfickor till PL tyvärr

Vår pysselhörna i hallen

Sofia med presenten

Min lilla "inchie"

Gjorde en tavla på den kladdigaste kursen jag någonsin
varit på, men det var kul!

Målade en glasflaska och satte på dekorationer,
så kul! Det ska jag göra själv hemma!

Fick presenter också. Vann stämplar och dies med hästar, alla
som kom fick dalahäst som die och craft board. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar