fredag 24 oktober 2014

Mörkret faller

Nu när det blir mörkt tidigare vill jag tända ljus och sitta inne och mysa. Börjar också känna lite sug efter julen. Fick amelia jul i brevlådan här om dagen och det var med två filmer, bland annat Love actuallty så jag är nu också väldigt sugen på att börja titta på alla julfilmer jag har.

Har börjat handla julklappar nu. Lite filmer, böcker och leksaker. Ska sammanfatta allt så jag har koll så det blir saker kvar efter barnens födelsedagar, brukar ibland bli en liten miss där när jag tycker att jag har köpt allt, och så försvinner lite lego, en bok och film plötsligt.

Ikväll blir det actionfilm och inte julfilm, och det är ju en vecka kvar av oktober så jag ska försöka hålla mig och vänta med julen och se en skräckfilm istället någon kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar