onsdag 30 november 2011

Julklappar

Nu är nästan alla julklappar inhandlade och inslagna. Kan vara så att jag köper någon till, men det behövs nog inte egentligen. Skönt att ha allt klart innan december.

Fast jag undrar om jag har fel på datum, för på IKEA så hade hälften av alla julsaker plockats bort och de julservetter jag ville ha var slut sa personalen. Jag som trodde att jag var ute i god tid! Hade tänkt använda deras servetter med tomtar till mina stora ljus som jag köpte när vi var på IKEA förra gången, men nu får jag tänka om.

Slut sedan flera veckor tillbaka.

Nu tillbaka till paketverkstaden i sovrummet, måste ju slå in alla klappar innan det är dags och sova så jag törs öppna dörren. Maken kanske klagar om han inte får komma in ;)

1 kommentar:

  1. Skönt att nästan vara klar med julklapparna :)

    Sv: Tack för din kommentar! Jag ändrade i inställningarna och förhoppningsvis funkar det att se hela inläggen nu? :)

    SvaraRadera