måndag 4 juli 2011

OBH Nordica

Var helt säker på att jag skrivit ett inlägg om att jag just nu testar OBH Nordica Supreme Non-Stick Set via Buzzador, men de verkar jag inte ha gjort. Så nu kommer ett inlägg lite sent istället.

Jag testar stekpanna, kastrull och såskastrull, och en kniv som jag fått köpa för rabatterat pris.

* Gillar verkligen kniven och använder den till allt :)

* Stekpannan är också toppen. Har stekt kantareller, köttfärssås, halloumi, hamburgare mm mm i den.

* Kastrullen på bilen med pasta i tycker jag är lite för liten att koka just spaghett i men annan pasta och tex färskpotatis passar den bra till.

* Den lilla sås-kastrullen är lite jobbig att greppa så locket har handtag (titta på bilden så fattar ni vad jag menar) och jag tror att mina händer är för små för den.

Kastrullen längst till höger som har samma handtag som såskastrullen är inte med i testet.

Är supernöjd över att ha fått testa OBH Nordica, men hade kanske inte köpt det om det inte varit rabatt på det eftersom det är lite dyrt. Fast kniven och stekpannan ligger nog bäst till så de hade jag nog köpt ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar