tisdag 15 mars 2011

Bara tisdag?

Kallt på morgonen. Just när man nästan vant sig av med mösssa och vantar så blir det kallt igen. Det var -6 grader på morgonen så vantar och mössa passade bra. Fast det är rejält ljusare än tidigare. Tidigare var det mörkt när jag väntade på bussen på morgonen.


Jag kunde inte läsa Metro när jag väntade på pendeltåget för att belysningen vid Huddinge är så otroligt dålig. Nu skiner solen och man känner hur den värmer när man väntar på tåget.


Känns som om det varit fler dagar den här veckan, bara tisdag känns lite snålt. Full fart på jobbet i alla fall. Lite strul som tog ett tag, men jag hoppas att det löste sig efter lite handpåläggning.

Handlade lite mer mjölk och ägg så det kunde bli matsäck till Jonatan. De ska på utflykt och se någon teater imorgon.

Pollenrapporter från nrm har börjat komma. Nu är det fjärrtransport av alpollen som det är låga halter av, men snart lär det bli högre halter. Har lite tabletter kvar och ska till läkaren om 2 veckor för att förnya recepten. Får se om det blir samma tabletter igen eller om det finns någon ny bra sort som jag ska testa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar