tisdag 15 februari 2011

Måndag 14/2 - Alla hjärtans dag

Såg två tjejer när jag var på väg till skolan för att hämta barnen. De klättrade i snövallen bredvid ett staket. Den ena hoppade över och började gråta. Hon hade gjort illa handen och skrapat sig ganska mycket. Som tur var hade jag plåster i väskan och efter tre plåster hade hon slutat gråta och kunde fortsätta på vägen hem med kompisen.


Blev lite kort och godis till flera personer idag. På jobbet delade jag ut lite Kramar och Pussar, plopp har nya fina chokladbitar som passade perfekt idag :) Josefin gav också bort en Puss och Kram till grannarna Annelie och Bengan som också fick kortet ovan som hon gjort.

Ett kort till Tomas gjorde jag med papper från BasicGray och en filurmaskstämpel och lite hjärtan.

Barnen fick samma stämpel och två ganska lika kort.



Josefin hade gjort kort till mig, Tomas och Jonatan. På mitt kort hadehon ritat en katt som är mitt favoritdjur. Eftersom hon inte visste vilket pappas favoritdjur var hade hon ritat en dator på hans kort :)


Missade att fota Jonatans kort. Det var ett svart kort med glitter på och dubbelvikt med urklippt hjärtfönster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar