söndag 5 oktober 2008

LC Mässan

Igår var jag på LC Mässan vid Gärdet i Stockholm. Det började klockan 10 och en stund innan stod en bunt förväntansfulla tejer och väntade. Vi fick ett bord längst in mot utställarna, bra med plats för väskorna. Förstår inte hur man ska kunna packa så lite som vissa gör :S

Hann med och pyssla lite, gick två kortkurser med Tussan, Halloweenkort och Julkort. Blev väldig sugen på ProMarkers, inte bra ;) Jag fick en av sakerna vi fick demonstrerat på Halloweenkursen, en jättesöt liten ask som man kan stoppa en tablettask i till Halloween :)

Det var många tävlingar och jättemycket fina priser! Jag hann inte med tävlingarna i början (synd för det var många kul utmaningar) men sista omgången så vann jag andrapriset i Scrapbingotävlingen :)

Gjorde också lite julkort, skönt att ha kommit igång. Men nästa projekt som ska färdigställas är lite halloweenpyssel och höstiga kort.

Bilder kommer senare, maken sitter vid den andra datorn så jag kan inte få över några kort just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar