fredag 24 oktober 2008

Jul, jul, jul...

Tänkte inte börja tänka på julen förrän efter Halloween, men det är svårt! Har redan flera jultidningar liggande (scraptidningarna har jag redan börjat läsa) och har köpt lite julklappar samt 2 adventskalendrar var till barnen.

Vill pyssla julklappar nu! Och varför släpps julstämplar från olika företag så sent varje år? Förstår de inte att jag vill göra julkort _nu_? Förra året hade jag nästan gjort alla julkort klara när hÄnglar & stÄnglars julpaket kom, och Magnolias hann jag inte få i tid heller.

Jag vill ju vara klar med allt den 1:a december så jag kan njuta då, så det är bara en månad kvar till jul!!! ;)

1 kommentar:

  1. Va skönt att höra att det inte bara är jag som vill börja med julen nu!
    Satt och letade på Postens hemsida igår för att se när årets julfrimärken släpps, men det står inte ens ett datum :-(

    SvaraRadera