tisdag 19 december 2017

Tekalendrar x 3

Jag har hela tre kalendrar i år med te. En som jag har på jobbet och två hemma. Mycket olika sorter blir det och inte alla är favoriter, men de flera är bra. Två av dem är påsar och den tredje löste. Jag har lite svårt att bestämma mig vilken som är bäst, men teadventskalendern har jag haft i tre år nu och den är riktigt bra. De andra två är ganska lika. Lite mycket mint i NUTE, varför har man det i te?

NUTE verkar smidig med att man kan köpa refill nästa år och fylla på i lådorna. Java har jag inte sett någonstans utan fick den i present.

Lite mycket grönt te i dem, vill gärna ha svart te men tycker även om rooibos. Örtte är den sort som jag inte gillar alls. Jag vill ha mörkt, svart te med mjölk och socker!

Lundablandning


Earls Gray

Te ute 

Te inne

Två av mina kalendrar. Den ena ser ut som ett
litet hus, den andra som en byrå med lådor.

Julte till Lucia på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar