fredag 12 maj 2017

Buzzar Salvequick Exfoliating socks

2/5

Jag testar Salvequick Exfoliating socks, sockorna som med en enda behandling tar bort förhårdnader och sprickor från dina fötter enligt reklamen. Efter 3-5 dagar börjar torr hud flagna bort (det var nästan lite läskigt!) och efter cirka 10-15 dagar ska jag ha ett par silkeslena fötter.

2017-05-02
Luktade lite starkt vid öppning men det gick över efter ett tag. Imponerad över att medföljande tejpremsor för att hålla ihop sockorna fungerade. Ska efter 10-15 dagar ha fått silkeslena fötter. Återkommer om det fungerar.

2017-05-06
Torr hud flagar bort, ser lite läskigt ut men känns inget. Inte så snygga fötter just nu.

2017-05-12
Tror att det har slutat att flagna hud. Fötterna känns mjuka och lena. (ska uppdatera med efter-bilder senare).

Kan säga att maken blev imponerad och försökte hitta produkten, men den är tydligen tillfälligt slut  så han hittade ett annat märke. Jag kan tänka mig att använda produkten igen fast jag var lite skeptisk i början.


8/5, torr hud flagar bort!

8/5, ser läskigt ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar