måndag 31 augusti 2015

Semester + Skolstart + Week in the life

Min sista semestervecka började barnen skolan på onsdagen. Jag fick vara hemma själv och fixa lite. Inte så illa. Hann med en hel del. Även ett bokpaket kom i brevlådan, tack vare snäll brevbärare som vände när han såg att jag kom för att hämta posten. Annars hade jag fått hämta det i Visättra. Fick också äntligen De öde fälten på biblioteket. Hurra!

Det var också Ali Edwards #weekinthelife som jag tänkte vara med på för första gången. Har inte pysslat ihop något med fotat mycket. Allt nästan. Ska sitta och beställa foton och skriva text vid ett inte fullt så soligt tillfälle tänkte jag.


Biblioteksbok som äntligen kommit.

Testade självutlösaren på mobilen.

Bokpaket med pocket.

Lavendel som vi trodde dött dök upp i gräsmattan.

Självutlösaren i butiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar