söndag 10 februari 2013

Skidor i Flottsbro

Josefin tyckte det var så kul när skolan åkte att hon tjatat på att hela filmen skulle åka skidor så idag så hyrde skidor och tillbringade en halvdag i Flottsbro. Jag har inte åkt på över 20 år, samma för Tomas. Första gången för Jonatan och andra gången för Josefin.

Jonatan lärde sig snabbt och på slutet gick det riktigt bra i barnbacken :) Familjebacken var lite svårare men vi åkte den tre gånger ändå. Tomas och Josefin höll sig mest i familjebacken.

På tisdag ska Josefin åka igen och hon ser fram emot det. Vi andra tyckte det var lagom med en halvdag, och med de priserna så har man inte råd med så mycket mer.

Familjen uppe i familjebacken.

1 kommentar:

  1. Tänk att vi bor på ett ställe som sägs bjuda på snö i världsklass och jag har inte åkt en enda gång på hela vintern. Jag kan ju skylla på det brutna benet, men jag tror uppriktigt sagt inte jag hade åkt även om jag hade varit hel! :)

    SvaraRadera