onsdag 19 september 2012

Efter regn kommer sol

Eller så regnar det samtidigt som solen skiner och man får se en vacker regnbåge.

Tittade på en jacka i Huddinge centrum när jag väntade på barnen. Den fanns inte i min storlek men i Fältöversten hade de den och jag fick den undanlagd. Trevligt med hjälpsam personal på Inter sport :)

Barnen kom efter att jag hunnit med att hämta ut årets Blossa (mer om den senare). Josefin och Emelie gick till dansen, Alvin skulle möta en barnvakt där. Jonatan och jag handlade lite innan vi åkte hem. Coop extra hade fått in Tassimo Latte nu, hela tre paket fanns inne. Jag köpte två av dem och hoppas att de tar in mer igen. Ett paket räcker ca en vecka men de har inte haft inne på flera veckor.

På vägen hem duggregnade det samtidigt som solen sken. När vi kommit hem började det ösregna, samtidigt som solen sken. Enligt min mormor betyder det att det ska regna imorgon också. Får hoppas att det inte stämmer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar