måndag 23 februari 2009

Pysslat lite

Det var cybercrop på Scrappiz i helgen och jag gjorde 3 utmaningar, men hann inte klart någon. Kan bero på att vi gjorde så mycket annat också utomhus (skridskor, istid, snöskottning).

Barnen däremot fick varsin LO klar till Barnskissen så jag får visa dem istället:

Jonatan 4 år har valt papper och brads själv. Jag hjälpte till att sätta lim på allt och han satte dit det. Bokstäverna gav jag honom i rätt ordning, men alla hamnade inte rätt. Lite sött :) Ser ut som om han vänt på skissen, undrar hur han tänkte?

Josefin 6 år ville inte ha ett enfärgat papper utan föll för det här med fjärilar och blommor. Hon var mer noga med sina bokstäver, de skulle sitta tätt! Blomman skulle vara som på skissen tyckte hon.

1 kommentar:

  1. Tror du man läntar efter vår och sommar med sådana här härliga bilder!!!! Har kikat runt här lite och hittat en massa fifna alster.
    Jag är ju med i DT hos MiMas scrapbooking här i Halmstad. Jag åker med dem till Syfestivalen i Sollentuna i början av april då de skall ställa ut där. Då kanske vi ses?
    Tack för kommentaren.
    Kram

    SvaraRadera