torsdag 18 december 2008

Näst sista dagen...


...på jobbet. Käns tråkigt att sluta, men jag har fått många fina presenter och trevliga ord. Känns så skönt att vara uppskattad och jag kommer att sakna många. Önskar att jag hade tid att göra personliga kort till alla och säga tack, men det går nog inte. Hinner inte ens med mina egna julkort, de får komma när de kommer (efter jul är väl inte så illa?).

Har bland annat fått fina glöggmuggar från Höganäs (bild från Höganäskeramiks hemsida). Gillar verkligen deras muggar och blev väldigt glad. Kommer att sakna er tjejer! Ska tänka på er när jag dricker glögg, och jag hoppas att jag får chans att bjuda er på lite glögg i de fina muggarna någon gång :)

Bild på resten kommer när jag tagit hem dem från jobbet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar