söndag 3 augusti 2008

Pysselsugen!

Imorgon öppnar Papprika igen efter semestern. Är så sugen på att pyssla och kommer att vara där när det öppnar tror jag :) Barnen är också sugna på ett besök. Tomas tror jag vi skickar till Skansen eller något ;)

Var så sugen att scrappa att jag äntligen tog tag i det stora "röja-och-flytta-skrivbordet" projektet. Nu står skrivbordet i Jonatans rum och det är meningen att vi ska dela på det. Han brukar ändå alltid komma och vilja vara med när jag pysslar så det är nog ingen skillnad. Skillnaden kommer att bestå i att nu blir det mer noga med att hålla ordning på sakerna. Jag kan inte lämna hela skrivbordet överfullt eftersom det är i Jonatans rum. Nu ska sakerna finnas uppe på hyllan över skrivbordet, allt på sin plats. Det är nästan klart och jag ska fota sedan när det är helt klart. Ska också fota anledningen till att jag flyttade på det. Mer kommer snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar